Temppuilu

Harrasteryhmien kevätkausi 8.1.-12.5.2024. Ilmoittaudu ryhmään etukäteen Hoikan kautta.

Temppuilu-ryhmien tunnit uudistettu Voimisteluliiton GYM-tuoteperheen tunneilla!

Ninja- ja FreeGym kuuluvat Voimisteluliiton GYM-tuoteperheeseen. Harrastus rikkoo perinteisen voimistelun rajoja yhdistäen voimistelua, parkouria ja voimaharjoittelua. Tunneilla keskitytään erilaisten temppujen ja taitojen opetteluun, unohtaen kilpailujärjestelmät ja niiden vaatimukset.

Tuntien tavoitteena on kehittää lasten perusliikkumistaitoja, voimistelun ja parkourin alkeistaitoja, notkeutta, voimaa ja tarjota lapselle liikunnallisia elämyksiä. Harjoittelu antaa erinomaiset taidot sekä voimistelun jatkamiselle, että kaikkiin muihin lajeihin. Kaikki temppuilu-ryhmät sopivat kaikentasoisille lapsille ja nuorille, eikä aiempaa harrastustaustaa tarvita.

Kauden päätteeksi ryhmien osallistujilla on halutessaan mahdollisuus osallistua esiintymiseen seuran näytöksessä.

RYhmät:

Mini NinjaGym 3-5 v

TÄYNNÄ! Ryhmään voi ilmoittautua varasijalle.

• 2019-2021 syntyneet

Ma klo 17-17.45 Kailas-talo
Kausimaksu: 55 € + *jäsenmaksu

Ohjaaja: Iisa ja Ella

NinjaGym 6-8 v

• 2016-2018 syntyneet

Ti klo 17.15-18.15 Sinilähde-talo
Kausimaksu: 60 € + *jäsenmaksu

Ohjaaja: Ella ja Aku

FreeGym yli 9 v

• 2015 ja aiemmin syntyneet

Ti klo 18.30-19.30 Sinilähde-talo
Kausimaksu: 60 € + *jäsenmaksu

Ohjaaja: Ella ja Aku

*Kausimaksun lisäksi peritään seuran jäsenmaksu. Jäsenmaksun määrä on 20 € ja se kattaa sekä syykauden 2023, että kevätkauden 2024. Sisaralennus on -10% siten, että yhdestä lapsesta maksetaan täysi hinta ja muista saa alennuksen.