Ilmoittautuminen ja laskutus

Rekisteröitymis- ja ilmoittautumisohjeet (pdf)

Ilmoittautuminen tapahtuu Hoikan kautta: https://www.jasentieto.fi/public/Login.aspx. Ennen ilmoittautumista, tulee rekisteröityä Hoikassa käyttäjäksi. Mikäli olet jo rekisteröitynyt, siirry ”sisäänkirjautumiseen”. Yllä olevasta linkistä löydät kuvalliset ohjeet jäseneksi rekisteröitymiseen ja ryhmiin ilmoittautumiseen.

Lapsi (alle 18v.) rekisteröidään aina huoltajan alikäyttäjäksi: huoltaja rekisteröityy ensin itse ja lisää tämän jälkeen lapsen alikäyttäjäkseen.
Rekisteröitymisen jälkeen voit tehdä ilmoittautumisen.Puhelimitse emme ota ilmoittautumisia vastaan. Mikäli sinulla on ongelmia ilmoittautumisessa, laitathan viestiä heinolanvoimisteluseura@gmail.com.

Ilmoittautuminen on mahdollista vain, jos seuralla ei ole maksusaatavia ilmoittautujan perheeltä edelliseltä toimintakaudelta. Omat maksut voi tarkistaa Hoika-järjestelmästä.

Laskutus:
Tunneille osallistuminen edellyttää seuran jäsenyyttä. Jäsenmaksu on 20 euroa vuodessa, eikä se sisälly ryhmien kausimaksuihin.

Ilmoittautumisen yhteydessä on mahdollista valita eri maksuvaihtoehtoja (emme veloita laskutuslisää erissä maksamisesta).
Kausimaksu palautetaan kokonaisuudessaan, mikäli jäsen lopettaa yhden kokeilukerran jälkeen. Ilmoitus poisjäännistä tulee tehdä kirjallisesti ennen seuraavaa ryhmän kokoontumista: heinolanvoimisteluseura@gmail.com. Jäsenmaksua ei palauteta.

Laskut tulee maksaa eräpäivään mennessä. Laskun osalta tulee olla välittömästi yhteydessä heinolanvoimisteluseura@gmail.com, mikäli lasku on virheellinen tai on tarve erilaiseen maksuaikatauluun.

Mikäli maksu on myöhässä eräpäivästä, eikä erillistä maksusuunnitelmaa olla tehty, noudatetaan seuraavaa maksumuistutusprosessia:

1. 14 päivää laskun erääntymisestä lähetetään maksuhuomautus, huomautukseen lisätään 5 € laskutuslisä
  2. 14 päivää ensimmäisestä huomautuksesta, lähetetään toinen maksuhuomautus, huomautukseen lisätään 5€ laskutuslisä
  3. Mikäli laskua ei ole maksettu 6 viikkoa alkuperäisen laskun eräpäivästä, lasku siirtyy perintään. Mikäli perintälaskua ei ole maksettu viikon sisällä, loppuu harrastajalta oikeus käydä tunneilla/osallistua kisoihin.

Muuta asiaa:

• Varmista, että yhteystiedoissa oleva sähköpostiosoite on aina ajan tasalla laskutuksen ja tiedotuksen takia (myös lapsen osalta). Kaikki seuran yleistiedotteet lähetetään sähköpostitse Hoikan kautta. Jokaisella ryhmällä on myös oma whatsapp-ryhmä, jota kautta tiedotetaan kyseistä ryhmää koskevia asioita.
  • Tunneilla voi käydä kokeilemassa kerran ennen ilmoittautumista. Ilmoita kokeilukerrasta valmentajalle ennen tunnin alkua.
  • Pidätämme oikeuden ryhmämuutoksiin, mikäli esim. ryhmään ei osallistu riittävästi harrastajia. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan aina välittömästi ryhmälle joko sähköpostitse tai whatsapp-ryhmässä.

Seuramme tukee ja kannustaa vähävaraisia lapsiperheitä liikunnan pariin. Voit hakea kevennystä tai vapautusta Voimisteluseuran jäsenmaksusta lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen osoitteeseen: heinolanvoimisteluseura@gmail.com
Kevennykset ja vapautukset koskevat harrasteryhmiä, joissa harjoitellaan 1krt/viikko. Kilparyhmiin ei ole mahdollista hakea kevennystä/vapautusta.