Ilmoittautuminen ja laskutus

Ilmoittautuminen tapahtuu Hoikan kautta: https://www.jasentieto.fi/public/Login.aspx. Ennen ilmoittautumista, tulee rekisteröityä Hoikassa käyttäjäksi. Mikäli olet jo rekisteröitynyt, siirry ”sisäänkirjautumiseen”.

Rekisteröitymis- ja ilmoittautumisohjeet (pdf)

Lapsi (alle 18v.) rekisteröidään aina huoltajan alikäyttäjäksi:

• Huoltaja rekisteröityy ensin itse
  • Rekisteröitymisen jälkeen luodaan alikäyttäjä lapselle
  • Rekisteröitymisen jälkeen voit tehdä ilmoittautumisen

Puhelimitse emme ota ilmoittautumisia vastaan. Mikäli sinulla on ongelmia ilmoittautumisessa, laitathan viestiä heinolanvoimisteluseura@gmail.comIlmoittautuminen on mahdollista vain, jos seuralla ei ole maksusaatavia ilmoittautujan perheeltä edelliseltä toimintakaudelta. Omat maksut voi tarkistaa Hoika-järjestelmästä.

Laskutus:

• Harjoituksiin osallistuminen edellyttää seuran jäsenyyttä. Jäsenmaksu on 20 € vuodessa, eikä se sisälly ryhmien kausimaksuihin.
  • Ilmoittautumisen yhteydessä on mahdollista valita eri maksuvaihtoehtoja (emme veloita laskutuslisää erissä maksamisesta).
  • Kausimaksu palautetaan kokonaisuudessaan, mikäli jäsen lopettaa yhden kokeilukerran jälkeen. Ilmoitus poisjäännistä tulee tehdä kirjallisesti ennen seuraavaa ryhmän kokoontumista: heinolanvoimisteluseura@gmail.com. Jäsenmaksua ei palauteta.

Laskut tulee maksaa eräpäivään mennessä. Laskun osalta tulee olla välittömästi yhteydessä heinolanvoimisteluseura@gmail.com, mikäli lasku on virheellinen tai on tarve erilaiseen maksuaikatauluun.

Mikäli maksu on myöhässä eräpäivästä, eikä erillistä maksusuunnitelmaa olla tehty, noudatetaan seuraavaa maksumuistutusprosessia:

1. 14 päivää laskun erääntymisestä lähetetään maksuhuomautus, huomautukseen lisätään 5 € laskutuslisä
  2. 14 päivää ensimmäisestä huomautuksesta, lähetetään toinen maksuhuomautus, huomautukseen lisätään 5€ laskutuslisä
  3. Mikäli laskua ei ole maksettu 6 viikkoa alkuperäisen laskun eräpäivästä, lasku siirtyy perintään. Mikäli perintälaskua ei ole maksettu viikon sisällä, loppuu harrastajalta oikeus käydä tunneilla/osallistua kisoihin.

Muuta asiaa:

• Varmista, että yhteystiedoissa oleva sähköpostiosoite on aina ajan tasalla laskutuksen ja tiedotuksen takia (myös lapsen osalta). Kaikki seuran yleistiedotteet lähetetään sähköpostitse Hoikan kautta. Jokaisella joukkueella on myös oma whatsapp-ryhmä, jota kautta tiedotetaan kyseistä ryhmää koskevia asioita.
  • Tunneilla voi käydä kokeilemassa kerran ennen ilmoittautumista. Ilmoita kokeilukerrasta valmentajalle ennen tunnin alkua.
  • Pidätämme oikeuden ryhmämuutoksiin, mikäli esim. ryhmään ei osallistu riittävästi harrastajia. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan aina välittömästi ryhmälle joko sähköpostitse tai whatsapp-ryhmässä.
  • Kilpajoukkueissa olevien tulee huolehtia itse, että kilpailijalla on voimassa oleva lisenssi. Huolehdithan myös, että vakuutukset ovat kunnossa tapaturmien varalta.