Kesäleirit 2023

Kesäkuussa 2023 järjestämme kaksi kesäleiriä 2010-2015 syntyneille. Leireille ilmoittautuminen tapahtuu jäsenrekisteri Hoikan kautta. Leirimaksua ei palauteta, jos osallistuminen perutaan ilmoittautumisen jälkeen.

Lisätietoa: heinolanvoimisteluseura@gmail.com

ILMOITTAUTUMINEN (linkki avautuu uuteen välilehteen)

Voimistelu & Tanssi – Kesäleiri

5.-9.6.2023 Kailas-talolla

ma-pe klo 9-14.30

Hinta 68 €

Voimistelu & Tanssi – kesäleiri sopii hyvin voimistelusta ja tanssista kiinnostuneille lapsille ja nuorille. Osallistujan ei tarvitse kuitenkaan olla minkään lajin harrastaja, vaan kaikki innostuneet 2010-2015 syntyneet voivat ilmoittautua mukaan.

Leirillä harjoitellaan monipuolisesti esimerkiksi voimistelu- ja tanssilajeissa tarvittavia ominaisuuksia ja tekniikkaa. Päivät sisältävät lyhyitä eri teemaisia ohjattuja tunteja, vapaamuotoisempaa liikkumista, sekä leikkejä ja pelejä yhdessä. Leirillä päästään kokeilemaan myös voimisteluvälineitä ja kilpailemaan leikkimielisissä leiriolympialaisissa. Leirillä liikutaan sään salliessa myös ulkona.

Leirin hinta sisältää leirimaksun ja lounaan päivittäin. Huom! Leirin hintaan ei sisälly vakuutusta.

Sportti – Kesäleiri

12.-16.6.2023 Sinilähde-talolla

ma-pe klo 9-14.30

Hinta 68 €

Sportti – kesäleirillä liikutaan monin eri tavoin, kokeillen eri lajeja ja leikkien ja pelaten yhdessä. Leiri sisältää ohjattuja tunteja eri teemoin, sekä vapaamuotoisempaa liikkumista. Viikon aikana kisaillaan myös leikkimielisissä leiriolympialaisissa ja osallistutaan Santeri Hynnisen parkour-tunnille. Leirillä hyödynnetään Sinilähde-talon liikuntasalin ja telinevoimistelutilan lisäksi koulun pihaa. Leirille voivat ilmoittautua 2010-2015-syntyneet.

Leirin hinta sisältää leirimaksun ja lounaan päivittäin. Huom! Leirin hinta ei sisällä vakuutusta.