TERVETULOA KEVÄTKOKOUKSEEN!

Heinolan Voimisteluseura toivottaa jäsenistönsä lämpimästi tervetulleeksi seuran kevätkokoukseen tiistaina 29.3.2022 klo 17.30!

Kokous järjestetään kaupungintalon kahvihuone KahVillassa(Rauhankatu 3, kellarikerros, sisäänkäynti Lidlin puolelta) eikä kokoukseen tarvitse ennakkoilmoittautua. Kahvitarjoilu. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntömääräiset asiat, kuten toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2021 sekä päätetään vastuuvapauden myöntämisestä asianosaisille.

Terveisin Heinolan Voimisteluseuran johtokunta

Hämeenmaan kannustajat-äänestys

Meidän seura on mukana Osuuskauppa Hämeenmaan Kannustajat-äänestyksessä!

Hämeenmaan asiakasomistajat saavat sähköpostitse äänestyslinkin Kannustajat-ohjelmaan viikolla 11. Äänestysaikaa on maaliskuun loppuun asti. 60 000 euron tukipotti jaetaan huhtikuussa annettuihin äänimääriin suhteutettuna. Maksettava summa on vähintään 300 ja enimillään 3000 euroa/toimija.

Kiitos jos äänestät meitä ja olet näin mukana tukemassa toimintaamme!

Salpausselän kisat yhteistyössä urheiluseurojen kanssa

Salpausselän kisat 25.-27.2. kilpaillaan Lahdessa. Lipun oston yhteydessä voit tukea seuraamme, syöttämällä seurakoodin lippu.fi-palvelun kampanjakoodi kenttään.

Seura kerryttää varoja jokaisesta seuramme koodilla ostetusta aikuisten, lasten/nuorten ja erityisryhmien päivä- ja viikonloppulipusta.

Heinolan Voimisteluseuran seurakoodi: HEV2022

Lippukaupoille

Valitettavasti vallitsevasta korona-tilanteesta johtuen, joulunäytöstä ei 2020 voitu järjestää mutta alla linkki videokoosteeseen, jossa on jokaisen syksyn ryhmän toiminnasta oma osionsa:

Seuramme sai Hämeenmaan kannustajatukea 1108€ !

Heinolan Latu ry luovutti Heinolan Voimisteluseuralle Hyvinvoinnin yhteistyökauhan 25.5.2019. Heinolan Voimisteluseura luovuttaa sen eteenpäin yhteistyökumppanilleen 05/2020. Kiitämmelämpimästi Heinolan latu ry:ä huomionosoituksesta!

20.3. saapui seuran uudet seuratakit!

Heinolan kaupunki luovutti voimisteluseurallemme Päijät-Hämeen urheilugaalassa vuoden urheiluteko 2018 -kunniakirjan. Kiitämme kaupunkia tästä upeasta huomionosoituksesta!